criss

Alla inlägg under juli 2012

Av Christian Brinkhoff - 31 juli 2012 21:10

ja du va skall jag säga? jag är gnällig på Borderlands.

man kan inte splitt screena medans man kör med en polare på live.. inte OK!!!

Av Christian Brinkhoff - 31 juli 2012 03:40

Skall försöka få tag på en polare som heter kalle i morgon. nu jävlar skall jag han och simon knarka borderlands :D

ju fler spelare ju bättre loot :D

nån mer som spelar borderlands och har lust att vara med (krav minst 18 år gammal vara mogen och ha en skön humor :P)


I alla fall nu skall jag lägga mej och blänga på sons of Anarchy!
 Fan va bra den serien är va!


Sov gott mina vänner och andra läsare.


Criss Out!

Av Christian Brinkhoff - 30 juli 2012 23:31

Kommer nog göra en Recension snart på Startrek Online. det spelet är rätt innovativt. :D

förutom det har jag haft och göra idag.. vart i alingsås och sen lagat mat.. nu blir det att slappa med simon :D

Av Christian Brinkhoff - 30 juli 2012 00:54

Känner mej verkligen så världelös som inte uppdaterar flera gånger om dagen.

men har bara haft så mkt att göra.

det har vart massa trädgårds jobb.

umgås med söta sandra.

hjälpa morsan.

Umgås med simon.

och ja lite väl mkt helt enkelt :P


Så förlåt mej.. men se det såhär. ju sämre vädret är ju mer kommer jag skriva här ;)

Av Christian Brinkhoff - 27 juli 2012 18:06

Har vart värdelös på att uppdatera jag vet. Har bara inte haft tid. Har jobbat massa i trädgården och umgåtts med Sandra massa. Men jag tänkte slänga upp lite ranson bilder på vad jag gjort. Hoppas jag kan använda mer än en bild när jag bloggar från telefonen. xD

Första bilden är när jag jobbar på taket.
Andra är mammas födelsedags tårta.
Tredje är en ödla jag och Sandra hittade.

Fjärde och femte är från morsans födelsedag.
RETRO GAME NIGHT!!

Av Christian Brinkhoff - 26 juli 2012 01:15

Har fortfarande inte fått Appen att funka..

har ju masa coola bilder att lägga ut.

ja men för över dom till datan då?

Nej jag vill inte ha Itunes på den nya datan och nej jag orkar inte med att telefonen synkar och dampar och blir segare och tar 500 år på sej att fixas.. INTE OK!


Criss Out!

Av Christian Brinkhoff - 25 juli 2012 13:42

Altså jag får bryt. hela gårdagen och lite idag har jag försökt fixa den jävla mobil APPEN!

den bråkar och ibland till och med fryser den hela min telefon.

undrar om fler har det problemet.


Jag försöker desperat att få upp massa bilder jag har på telefonen till bloggen.. GAAAHH jag får ryck!


Gamer sidan i mej vill bara Nerd Ragea!


fast min nörd har blivit lugnad blev ju väckt av en skönhet idag :D

Av Christian Brinkhoff - 24 juli 2012 16:12

ok dåligt med uppdateringar jag vet.. det komme snart..

skall slänga upp lite bilder från igår senare. skall också fia med en ny spel recension jag jobbar på + lite annat smått och gott.. jag planerar även en retro tävling men för att jag skall köra den så behöver jag mer dagliga läsare!


få dina vänner att läsa posta min blogg på eran och era hemsidor.

nu skall här fixas tävling! gör reklam!!

Presentation


im a Gamer. Who is playing you?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Senaste inläggen

Gästboken

Besöksstatistik

Arkiv

Translation if needed!


Ovido - Quiz & Flashcards