criss

Alla inlägg den 23 juli 2012

Av Christian Brinkhoff - 23 juli 2012 14:43

Jupp idag händer det Morsan fyller år.

ja hon dingar.

hon har avancerat till nästa level

(jag har typ ett hundratal av dessa :P)


Så idag blir det att fira med morsan och göra det hon gillar mest.


RETRO GAMING!


nu jävlar kommer 8-biten och super nintendot fram.

det skall bli mario. Dr.Mario kid icarus och yoshi och allt va det nu heter!

nu skall här sparkas pixel arsel och käka gott!


och som inte det var nog med awesomeness.

Idag fyller även en annan mycket speciell mäniska år.

Goa Sandra fyller år idag.

hon kom och väkte mej och hade med sej en gullig present till mamma.

inte en fan kan vara morgontrött och grinig när man blir väckt av en vacker kvinna hennes söta syster dotter och hennes mamma :D


Nej så idag är jag glad och uppåt. och idag skall jag fira morsan.

Sandra och jag skall fira hennes dag på fredag. då blir det inga spel ;)


Hur som haver. kommer inte blogga mkt idag av förklarliga skäl. så bloggen ha en underbar dag så skriver jag inatt eller i morgon ;)


Criss Out!

Av Christian Brinkhoff - 23 juli 2012 06:06

Förlåt vet att jag inte bloggat mycket på länge.

Men.. altså jag har tappat lite fokus.

jag skall försöka skärpa mej.

Saken är bara att För första gången i mitt liv känns inte Spel Viktigt längre.


Jag skall försöka skriva lite mera.


Criss Out!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


im a Gamer. Who is playing you?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Senaste inläggen

Gästboken

Besöksstatistik

Arkiv

Translation if needed!


Ovido - Quiz & Flashcards