criss

Direktlänk till inlägg 23 juli 2012

So they Celebrated in joy.

Av Christian Brinkhoff - 23 juli 2012 14:43

Jupp idag händer det Morsan fyller år.

ja hon dingar.

hon har avancerat till nästa level

(jag har typ ett hundratal av dessa :P)


Så idag blir det att fira med morsan och göra det hon gillar mest.


RETRO GAMING!


nu jävlar kommer 8-biten och super nintendot fram.

det skall bli mario. Dr.Mario kid icarus och yoshi och allt va det nu heter!

nu skall här sparkas pixel arsel och käka gott!


och som inte det var nog med awesomeness.

Idag fyller även en annan mycket speciell mäniska år.

Goa Sandra fyller år idag.

hon kom och väkte mej och hade med sej en gullig present till mamma.

inte en fan kan vara morgontrött och grinig när man blir väckt av en vacker kvinna hennes söta syster dotter och hennes mamma :D


Nej så idag är jag glad och uppåt. och idag skall jag fira morsan.

Sandra och jag skall fira hennes dag på fredag. då blir det inga spel ;)


Hur som haver. kommer inte blogga mkt idag av förklarliga skäl. så bloggen ha en underbar dag så skriver jag inatt eller i morgon ;)


Criss Out!

 
 
Ingen bild

Lisa

23 juli 2012 20:06

Ja du grabben nu ska jag spela skiten ur dig hahaha först ska jag ha din goa mat o göra tårta sen du :-))

Christian Brinkhoff

24 juli 2012 01:52

haha sant sant.. maten och tårtan tog dö på min mage.. så du tänkte vinna va? xD

 
evy

evy

23 juli 2012 21:13

men för faan haru nintendo 8 bit din jävel xD fan vad fuuuusk! ja älskar att spela det spelet! ja hade det spelet förr å spelade det hur mkt som helst när ja var liten.. favoriten var super mario bros 3 å så Mr Gimmick(liten grön gele gubbe som skjuter stjärnor på sina fiender) ska fan spara ihop pengar till det å beställa det spelet nån dag ja :D när det nu blir vet ja inte hehe!

http://MyBloggNotYours.bloggplatsen.se

Christian Brinkhoff

24 juli 2012 01:50

hehe det är faktiskt min mammas 8 bit och supernintendo. sj har jag mer avancerade maskiner men skall skaffa tebax mina gammla kompisar :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Christian Brinkhoff - 14 augusti 2012 01:10

vet att jag inte är så aktiv just nu på Bloggen. men jag har bara så mkt annat i huvudet. ett IRL liv. har börjat spela mindre. har en katt att ta hand om nu. på det så har jag massa annat i mitt liv som känns viktigare än bloggen just nu. hj...

Av Christian Brinkhoff - 6 augusti 2012 00:37

Nu har jag tagit in en liten förskrämd katt unge. stackars liten. max 1.5 månader gammal altså för liten för att klara sej utan sin mamma. utsvulten ensam och förvirrad var den på väg ut i vattnet. simon och Sandra och Jag reagerade ju direkt. ...

Av Christian Brinkhoff - 4 augusti 2012 21:24

Jävlar vilken röta!! Emil hade fångat gädda som han inte ville ha. Så jag fick den till morsan som älskar fisk!! Första bilden är Emil med fisken andra är morsan och Simon som rensar firren och tredje är Simon som skär upp den. ...

Av Christian Brinkhoff - 4 augusti 2012 18:21

Har börjat nörda black ops igen. haha att man aldrig kan lägga ifrån sej bra spel :P ...

Av Christian Brinkhoff - 3 augusti 2012 17:43

Simon spiller igen.. förra gången var det lite öl men då spildes inte på nått ömtåligt.. idag dock spilldes kaffe i min data fläkt och in i subwoofern. tack vare snabba reaktioner från mej och simon hann vi dränera datan snabbt och rädda den...  ...

Presentation


im a Gamer. Who is playing you?

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Länkar

RSS

Senaste inläggen

Gästboken

Besöksstatistik

Arkiv

Translation if needed!


Ovido - Quiz & Flashcards